Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

When pain is pleasure.

Kategori: What on earth am I saying?

Förvärkarna is back sedan igårkväll och jag har till och med vaknat flertalet gånger inatt av smärta.
"Är han på väg ut nu?!" frågade Anton som låg vaken och såg på film, men nej. Det var ändå inte DEN känslan.
Nu har jag legat vaken sen 6.30 och är för pigg för att somna om. Mina tvångstankar om städning är med mig denna morgon igen, efter att ha lyst med sin frånvaro ett tag, så jag ska nog passa på och kliva upp och piffa till huset lite medan Anton och Anabelle fortfarande sover (och medan jag fortfarande känner mig pigg).

5 dagar kvar tillberäknat nu (helt sjukt att det nu går att räkna ner på en hand), fast jag hoppas efter nattensom varitatt det kanske kan bli någon dag tidigare (önsketänk!).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: