Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Itsy Bitsy Spider climbed up the spout again.

Kategori: What on earth am I saying?

Jag börjar äntligen friskna till och känna mig mänsklig igen!
Jag har däremot fortfarande ingen energi till någonting, vilket är rätt tråkigt, eftersom jag hade sett framemot att göra en hel del saker den här sista månaden innan förlossningen.
Antar att jag inte precis kommer att bli piggare heller. (Behöver jag nämna en gång till hur mycket jag hatar att vara gravid?!)

Ska försöka samla ihop lite kraft till att åtminstone orka ta tag i diskberget i köket och hänga lite tvätt. Efter det kommer jag ligga stendöd igen. Kanske ska skicka iväg Anton och köpa pizza? För någon matlagning, det blir det inte idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: