Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

My 2012 (part I)

Kategori: What on earth am I saying?

Januari:

Var nyinflyttad i det här huset. Kändes rätt tufft i början. Från Stockholm till detta, liksom..


Vi insåg att vi inte bodde själva i huset och fångade ett par såna här äckliga idioter.


Anabelle fick sin älskade Zlatan för att hon varit så duktig och gjort sig av med både napp och blöja helt och hållet.


Jag började plugga, och det tog en stund att vänja sig vid att ha 10000 kr mindre i plånboken varje månad. Så istället för att köpa böcker, gjorde jag ofta såhär. Fotograferade de sidor jag behövde, hur smart är jag liksom?!

Februari:

I februari gymmade jag sjukt mycket. Typ nästan varje dag.

Mars:

Det blev lite vår.


Anabelle i en vårig outfit.


En kaja (eller nåt) hade trillat ner i skorstenen och vi försökte få ut den. I typ en hel dag.


Jag utvecklade en liten kort passion för nutella.


Bakade bullar med nutella. Blev inte så goda.


Gjorde vårfint på altanen som hittills varit ett förråd. Zlatan fick flytta dit.


Pluggade fortfarande sjukt mycket. Här inför ett prov med en god frukost.
 
April:

Vi åkte till fjällen


Anabelle åkte skidor för första gången. Sjukt duktig!


Mera skidor.


När vi skulle åka långt fick Anabelle åka pulka fastspänd på pappa.


Jag åkte vilse och hittade värsta coola stället.


Vi tittade på Big Brother.


Vi var på cirkus.


Cirkus.

Vi var och hälsade på bondens kor längre bort gatan.


Jag fick ett skrivbord där jag kunde sitta och plugga.


Och ibland satt jag i köket och pluggade.
 
Maj:

Jag blev superförkyld.


Det blev sommar. 

Sen var det inte så mycket mer bilder från maj. Men jag vet att årets första (och för mig även sista) parkhäng ägde rum och att vi grillade massor!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: