Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Vecka 33.

Kategori: Preggo

Åttonde månaden nu och jag börjar känna mig riktigt rörelsehindrad. Anstränger mig för att gå rakt och inte vagga fram som en pingvin. Foglossning from hell och magen spänner och sträcker så jag tror jag spricker när som helst. Ungen har typ DAMP/ADHD eller nåt och försöker ta livet av mig inifrån tror jag.
Jag förstår verkligen inte hur man kan tycka att graviditet kan vara något underbart och hur många mammor kan säga att de "saknar den mysiga magen". Jag längtar efter min vanliga kropp och såna simpla grejer som att ta på sig ett par skor på ett sätt som anses vara normalt.
8 veckor kvar, håll ut Sanna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: