Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

F.Y.I.

Kategori: What on earth am I saying?

Resultatet av gårdagens storstädning blev ingen bebis. Inte ens lite. Men ändå ett rent hus. Alltid nåt. I förmiddags fick för mig att vårstäda och möblera om lite på altanen, för att göra plats åt barnvagnen. Ärligt talat så blev det ännu mer kaos än det var innan.. Så mycket skräp! Ska tvinga Anton att åka till tippen med allt imorgon.
Idag har jag fått lida för all städning. Ryggvärk som får mig att önska att förlossningen INTE sätter igång förrän den är över (palla dubbel smärta liksom?) och i de nedre regionerna känns det som jag haft rajtantajtan med en elefant. Livet är bra underbart. Eller nåt.
Sängläge, Alvedon och varm vetekudde är det som gäller denna fredagkväll. Hur skönt som helst (bortsett från ryggvärken förstås) och just i denna stund tänker jag att livet faktiskt är bra underbart ändå. För det mesta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: