Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Sometimes the past catches up with you whether you want it to or not.

Kategori: What on earth am I saying?

De senaste nätterna har jag drömt konstiga drömmar om sånt som en gång varit och om människor som jag lämnat kvar där i det förflutna. Både bra och dåliga saker. Jag har haft lite svårt att skaka av mig drömmarna eftersom de handlat mycket om sånt som en gång varit känsligt på ett eller annat sätt.. Bestämma träff med drömtydare kanske? Det vore ju nåt!

Och medan jag ändå är inne på att skriva om det förflutna, kan jag också följa strömmen och dra till med en Throwback Thursday!
Tre tjejer spontanåkte till Kalmar en sommar, bodde i en liten bil och njöt av livet!

Kommentarer

  • Sirpa säger:

    Dags att titta i drömboken eller?
    Ja, det där va en skoj resa...har hört:)
    /Mami <3

    2013-03-15 | 01:05:18
    Bloggadress: http://anglarochparlor.blogspot.se

Kommentera inlägget här: